Boling Vs Markah latihan industri...

Hadiah disampaikan oleh En Hairi selaku Pengarah Telekom Pontian....(Ketiga perseorangan)




Naib Johan Double.....Faizal partner dengan Faizal....nama yang sama

Assalammualaikum.....boling Vs Markah LI.....ap nak buat nasib badan......adalah suatu hari 2 telekom Pontian menganjurkan pertandingan boling tertutup.....pd mulany saya xnk join.....tp akhirnya di saat-saat akhir terpaksa join gak sbab layan kn kwan dari UIAM yg dh nk abes LI.....so ap lagi hayun boling jom..............
ok......game pun brmule.......ad ktegori individu n double.....saya join 2 2 sekali...yg bestny saya(faizal) dapat partner dengan Faizal gak.....nem jer sme tp insan yg berbeza....

Pd mulany persembahan sy mantap dapat melakukan 167 jatuhan pin.......kre dh leading r.......

pas2 g jalan2 ke line org lain.....huhu tiba-tiba bos tgur "Markah LI 2x".....sy pham ap yg nk dikatakan.....tp saya anggap ia sebagai suatu guarauan..........yela cik Din orgnya nmpak mcm diam tp berfalsafah.......itulah yg dinamakan karisma seseorang........

tp apa-apa pun ALHAMDULILLAH kerna saya telah berjaya gak memenangi perlawanan itu.....huhu.....individu dapat no 3 dan double dapat n0 2..........

Ap yg saya nak crite darpada kisah ini ialah jadikan setiap percakapan sahabat-sahabat sebagai gurauan mahupun madah untuk menceriakan suasana.INsyaALLAH dengan izin ALLAH kita hidup kita akan dipermudahkan......

Wasalam....

0 comments: