Siapa Menang.....???

Masa main boling kt Angsana (Perlawanan antara pelajar praktikal)

Siapa yang paling yang paling hebat main boling antara empat orang ni.......?????
Saya...Helmy....Anif or Razi.......>>>>
semuanya akan terjawab sekejap lagi........

Sebenarnya kite orang bukanlah sengaja nak pergi main boling....ni pun last minit baru nak pergi....itu pun baru lepas pergi kedai buku BADAN........agaknya dah otak dah serabut nak pilih buku g la lpaskan geram.......

Ap lagi masing2 xsabar2 nak ayun bola ni.....ok2...emie start dlu.....pergh!!!!!nasib baik dia xdpat strike kalo tidak mau susah jugak gak nak kejar mata dia....mse tgh main 2 datng r orang lain kt sebelah saya....diam2 tgk bola dia berkilat la/........mcam star boling...."""'''''rupa-rupanya hammpeh mcam kita org gak.......
Kali ni emie mnang main boling saya kalah gan dy 2 mata cam2.....xp mgkin hari ini hari dy.....sok lusa ari saya plak siapa tau.....kebetulan jari saya sakit ari2 gak cz baru minggu lpas main boling tertutup telekom...citer yg sebelum ini....dh bacer...???? (boling Vs Markah latihan industri)........

0 comments: